2012. december 28., péntek

2. Kötet - 30. Fejezet


Sziasztok!
Megérkeztem az új fejezettel, elég nyugis lett, kicsit érzelmes, ettől függetlenül remélem tetszeni fog :) 
Puszi xoxo



Csupa gyógyszer szag, steril környezet, kék csempe és fehér fal, kényelmetlen műanyag székek, megszámlálhatatlan ideig tartó várakozás, könnyek itt, könnyek ott, idegesen járkáló homályos alakok minden oldalamon a neonfénnyel megvilágított kórházi folyosón. Még mindig nem voltam képes felfogni. Hogy is kerültünk mi ide? Mi is történt pontosan? Az agyam kattogott, szinte magam is hallottam a recsegő-ropogó hangokat, amiket az apró fogaskerekek kiadtak.

-          Mi a jó büdös picsa történt? – rohant le Niall és rögtön Zayn mellé térdelt, a többiek is pillanatok alatt ott termettek, mindenki tátott szájjal bámult a földön fekvő eszméletlen srácra. Ordítani akartam, hogy ne bámuljanak, hanem segítsenek inkább, de egy mondatnál többet nem voltam képes kinyögni.
-          Majd elmeséli, ha akarja, de kórházba kell vinnünk. – nyögtem fel, s próbáltam abbahagyni a sírást, de nem ment. Továbbra is rázkódtam a zokogástól, nem tudtam az érzelmeimet kontrollálni. Örültem, hogy kivételesen képesek ésszerűen gondolkozni és nem firtatták a témát.

Megrázták a fejüket, mintha az előttük lévő látvány képét akarták volna elűzni fejükből, majd Louis Zayn hóna alá nyúlt és felemelte, Niall a lábait fogta meg, míg Liam az ajtót nyitotta ki és kiengedte őket. A földön térdeltem még mindig ugyanott. Nem bírtam felállni, tudtam, hogyha megpróbálnám, valószínűleg úgyis csak összecsuklanék. Gyenge kezeimmel igyekeztem álló helyzetbe tornázni magam, mindhiába. Harry mérges tekintete rám terelődött, majd pillantása ellágyult, s felkapott az ölébe, mintha egy hópihe súlyával rendelkeznék.

Szégyenkezve lesütöttem a szemem, karjaimat pedig nyaka köré fontam. Utáltam, hogy ilyen magatehetetlen voltam, de az elmúlt negyed óra túl sok volt nekem, nem tudtam kezelni a helyzetet, soha nem történt még velem ilyesmi, fogalmam sincs, hogy ilyenkor mit kell tenni, hogy hogyan tudnék segíteni. Amint beraktak engem is az autóba, kapkodva szálltak be a többiek is, Louis a volán mögé ült és 170 km/h-val száguldottunk a legközelebbi kórház felé.

Már legalább egy órája vizsgálják, már legalább egy órája nem tudok róla semmit, ez pedig a szó szoros értelmében az őrületbe kergetett. Nem akartam semmin gondolkozni, mégis egyfolytában agyaltam. Egyetlen egy dologban voltam biztos, az pedig az volt, hogy nem akarom elveszíteni. Belehalnék. Nem érdekelne semmi más csak az, hogy nem akarok tovább létezni nélküle. Nem szabad ezen gondolkozni! Nem lesz semmi baj! Előre-hátra ringatóztam hátha nyugodtabb leszek, de néhány pillanat múlva rájöttem, hogy hülyeség. Jelenleg semmi nem tudna megnyugtatni. A szívem már lassan másfél órája őrült tempóban ver, szinte kiesik a helyéről. Kezeim remegnek, és idegességem miatt ismét a körmeim bánják.

Egy orvos közeledett felénk meleg mosollyal az arcán, ettől pedig újabb reménysugarak kezdték átjárni testemet, de nem mertem semmibe beleélni magam.
-          Gondolom Önök a hozzátartozók. – nézett rajtunk végén, szemüvegét az orrára helyezte és lepillantott a kórlapra. – Első kérdés, miért nem hívtak mentőt? – kérte számon.
-          Hát… - motyogott Liam. – Gondolom, tudja, kik vagyunk és nem akartunk feltűnést kelteni és…
-          És ez akár a barátjuk életébe is kerülhetett volna. – a levegő a tüdőmben rekedt, ahogy ezt kimondta. Erősen megszorítottam Niall kezét, körmeimet belevájtam bőrébe, mire halkan felszisszent. – Szerencséjük, hogy a sofőr gyors volt. – ekkor mindenki Louisra pillantott, ő pedig keserűen elmosolyodott. –Az úrnak sikerült majdnem túladagolnia magát. Megkapta a szükséges ellátást.  Ajánlom, hogy keressenek fel egy orvost, mert ha fizikailag rendbe is jön, lelkileg nehéz lesz neki feldolgoznia, hogy szó szerint a halálból kellett visszarángatni. – hangja nagyon komolyan csengett, mindannyian megfeszültünk az utolsó mondat hallatán, én személy szerint legszívesebben összecsuklottam volna.
-          Köszönjük. És… ami, itt történt, az megoldható, hogy közöttünk maradjon? – kérdezte diplomatikusan, egy kis habozás után Lou.
-          Ez csak természetes. Tudjuk, hogy kik maguk és, hogy mennyit jelenthet ez a karrierjüknek, másrészt meg semmi közünk a magánéletükhöz, mi csak a dolgunkat tettük. – szemüvegét visszatette a feje tetejére, kezet rázott a srácokkal. – Vigyázzanak rá. És ha most nem bánják, vár rám a többi betegem.
-          Be lehet hozzá menni? – minden erőmet összeszedve, jelenlegi állapotomhoz képest sikerült hangosabb szavakat kipréselnem magamból.
-          Igen, valószínűleg bármelyik pillanatban felkelhet. De ne zaklassák fel. – mondta, majd biccentett és a dolgára sietett.

102-es kórterem. Soha nem szerettem kórházakba járni, mert az mindig azt jelentette, hogy valakinek, akit szeretek, komolyabb baja van. A balesetem után itt eltöltött hetek miatt pedig még jobban megutáltam, mint azelőtt. Persze mindenki kedves volt, a kedvemre tettek, a srácok mindennapos látogatóim voltak, nem volt okom a panaszkodásra. Most viszont itt állok azelőtt a kórterem előtt, aminek a falai között az Életem fekszik, elgyengülve, magatehetetlenül. A gondolatra is könnyek szöktek a szemembe, majd amikor Niall elfordította a kilincset és óvatosan belökte az ajtót, s megláttam az ágyon fekve, vékony csövek kereszttüzében, arcomat a bátyám mellkasába rejtettem. Nem akartam így látni soha és nem is képzeltem, hogy egyszer majd fordul a kocka és nekem is lesz alkalmam Őt ebben az állapotban látni. Niall a hajam kezdte simogatni, s bár nem láttam semmit, de éreztem, hogy megyünk előre, egyre közelebb az ágyhoz. Ki akartam szakítani magam öleléséből és elrohanni, hogy én ezt nem akarom, belehalok, ha még egy másodpercig néznem kell őt, így. De nem mozdultam, nem mondtam semmit, csak Niall pulcsiját szorongattam, morzsoltam a puha anyagot, mintha abban kerestem volna a nyugalmat, mindhiába.


Lassan elkezdtem kinyitni szemeimet, laposakat pislogtam, a könnyektől homályosan láttam, mégis ki tudtam venni gondosan betakart alakját. Álmában is gondterhelten ráncolta homlokát, ajkai enyhén el voltak nyílva, amik a kiszáradtságtól egy kicsit cserepes voltak, s szemöldökét összehúzva aludt. Olyan gyönyörű. Ámultam magamban, nem tudtam betelni a látvánnyal, ami bár rémisztő volt, mégis olyan hihetetlenül gyönyörű.

Niall szorosabban ölelt magához, amiből rájöttem, hogy őt is megrendítette barátjának látványa. Ők is miattam kerültek ilyen helyzetbeNem akarom, nem akarom, nem akarom. Az én hibám volt, az én hibám volt, csakis az enyém, nekem kellett volna vigyáznom rá.

-          Brooke… - érces, rekedt hang ébresztett fel elmélkedésemből, az eddigi mozdulatlanságomhoz képest, viszonylag gyorsan az ágya mellé értem, hosszú ujjait összefűztem az enyémmel és belecsókoltam tenyerébe. – Úgy sajnálom… megint elbasztam. – felköhögött, szabad kezem mutatóujját ajkaira tettem.
-          Ne beszélj most, pihenned kell.
-          Hol vagyok? – lassan forgatta fejét, mintha ez az apró mozdulat is hatalmas erőfeszítéseket igényelne.
-          A kórházba miután majdnem sikerült megölnöd magad, te idióta. – morgott hangosan Harry, kezei a mellkasa előtt voltak összefonva. Rákaptam a tekintetem és gyilkos pillantást vetettem rá.
-          Menj innen ki, Styles! – sziszegtem összeszűkített szemekkel.
-          Nem, semmi baj. Megérdemlem… - sóhajtott fel, s erősebben megszorította ujjaimat.
-          Megyek, szólok valakinek, hogy felébredt. – motyogta Harry, majd hangosan trappolva elhagyta a szobát.
-          Hogy vagy haver? – ült le mellé az ágyra Niall.
-          Mint akin átment egy úthenger. – nyögött fel halkan, bágyadt mosoly terült szét arcán, ez pedig minket is egy halvány mosolyra késztetett.
-          Úgy is nézel ki. – röhögött fel Louis.
-          Ez természetes ebben a helyzetben. – lépett be a kórterembe egy középkorú kedves arcú nő, Harryvel a sarkában. – Hello, Sue vagyok a főnővér, jöttem megnézni, hogy mi a helyzet. – mutatkozott be, majd kérdéseket tett fel Zaynnek az állapotával kapcsolatban, ezután további gyógyszereket kapott.

Amíg Zayn-t a nővér lefoglalta vettem a bátorságot és odabattyogtam Harry mellé, mert meg akartam tudni, hogy mégis mi ütött belé. Amint meglátta, hogy mellé álltam szemforgatva felsóhajtott.
-          Nem érdekel a véleményed. – közölte halkan, mégis határozottan.
-          Engem viszont nagyon is érdekel, hogy mi bajod van. – néztem a szemébe haragosan.

Morgott valamit az orra alatt, majd hirtelen megfogta a csuklóm és kifelé kezdett húzni, szinte rángatott. Becsukta maga mögött az ajtót és a folyosó egyik kisebb eldugott sarkába vezetett.
-          Oké, most pedig ahelyett, hogy elszorítod a vérkeringést a karomban, esetleg elmondhatnád, hogy miért vagy ekkora bunkó. – rántottam ki kezem szorításából és haragosan felé fordultam. – A viselkedésed a legkisebb dolog, amire most szüksége van, pihennie kell és támogatás kell neki, nem pedig az, amit te művelsz. – böktem a mellkasára.
-          Egy idióta barom, aki belemenekült egy ilyen dologba, csak azért mert pár hétig nem volt oké körülötte sok minden. Te, Perrie, a média, a próbák, az utazások. Megértem. – sóhajtott fel, majd megnyalta alsó ajkait és hátravetette a fejét. Éppen közbe akartam szólni, de felemelte mutató ujját jelezve, hogy maradjak csöndben. Lehunyta a szemét és folytatta. – De ennyi erővel én is megtehettem volna. Nincs senkim, Brooke, érted? Neki legalább itt vagy te. A családom messze van, nem ugraszthatom őket minden alkalommal, ha bajom van, pedig tudom, hogy megtennének bármit értem. Velem is ugyanazt csinálják ezek a piócák, mint vele. Tönkreteszik a magánéletemet, sőt már szerintem nincs is nekem olyan… Elmegy mellettem egy lány az utcán, már ha ki merek menni, és másnap velem van tele minden, hogy ismét új barátnőm van. Egy kibaszott nőcsábásznak állítanak be, aki a farkával gondolkodik, pedig mióta benne vagyunk ebben az egészben, rohadtul nem volt normális kapcsolatom! És elegem van. Nagyon. De mégsem teszem ezt, még sem fajulok idáig. Drog? Komolyan? Az egyik legjobb barátom majdnem meghalt a hülyesége miatt, szóval ne kérdd, hogy sajnáljam, vagy, hogy kedves legyek vele! – magyarázta, szinte hadarta, pedig ez Harrynél nagy szám volt, mindenki tudja, hogy lassan beszél. Nyakán lüktette az ér, keze ökölbe szorult, majd beletúrt rakoncátlan göndör fürtjeibe.

Megértettem mindent. És valahol mélyen egyet értek vele. Én itt voltam Zaynnek mégis képes volt erre, mégis képes lett volna meghalni egy idióta vita miatt. Vártam rá, tudta, hogy szeretem, mégsem érdekelte, s ez dühített és elszomorított, ám ezeket az érzéseket hamar elhessegettem, ráérek még ezen gondolkozni, most így is túl nagy a zavar a fejemben és az egész életemben.
Nem tudtam mit válaszolni Harrynek.
Mit mondhattam volna? Elrebegek egy „sajnálom”-ot és ott hagyom?
Gondolkodás nélkül elé álltam, megragadtam a vállát és magamhoz öleltem, Ő pedig abban a pillanatban reagált és derekamnál fogva szorított magához. Arcát hajamba temette, görcsösen kapaszkodott testembe, mire én nyugtatóan kezdtem a hátát simogatni. Nagyokat lélegzett, teste egyenetlenül emelkedett fel, s le. Egyik kezemet felvezettem a tarkóján és még jobban magamhoz öleltem. Percekig állhattunk így, ha valaki lát minket biztos félreérti, de sikerült olyan helyen elintéznünk ezt, ahol nem kellett a kíváncsiskodó szemek elől bujkálnunk.
-          Na gyere Styles, a haverodnak szüksége van ránk. – toltam el magamtól és játékosan a vállába boxoltam, majd a kórterem ajtaja felé vettem az irányt.
-          Hé, Brooke! – szólított meg, mielőtt beléptem volna.
-          Na, mi az?
-          Köszönöm. – mondta halkan, s elővette a tipikus vigyorát, amiből tudtam, hogy annyira volt szüksége, hogy kiadja magából a gondjait, most már kutya baja.
-          Bármikor. – mosolyodtam el szélesen és fejemmel intettem, hogy jöjjön Ő is…