2013. január 19., szombat

2. Kötet - 33. fejezet [RÉSZLET]

Sziasztok, 
sajnos a fejezettel még nem szolgálhatok, itthoni és egyéb dolgok, valamint az idő hiánya miatt sem, de egy kisebb részletet megosztok veletek, csak, hogy ne hagyjalak titeket információ nélkül és, hogy jelentsem: Igen, még élek! :)
Valamint, meglepi egy nagyon élethű manip Brooke-ról és Zaynről, nagyon édes, bár nem a részlet hangulatához illik, attól még szerintem tetszeni fog nektek. :)
Remélem ez a pici részlet felkelti az érdeklődéseteket, legyetek jók, puszi xx
Ui.: a kicsillagozott rész még titok! 



Nézett maga elé, kezei eszeveszettül remegni kezdtek, majd feladták a szolgálatot és vékony ujjai nem tartották többé a telefont, ami a szorítás enyhülésének hatására hangos csattanással ért a földre, apró darabokra hullva. Ajkai O alakot formáltak, szemei elkerekedtek, két kezét mellkasához szorította, mintha attól félne, hogy bármelyik pillanatban széthullhat.
Rögtön mellé léptem, fogalmam sem volt, hogy mi baja lehetett, mi lehetett az, ami így felzaklatta. Megfogtam vállát, összerezzent, de mást nem reagált, továbbra is csak meredten nézte a törött telefont, két keze elfehéredett, olyan szinten tartották szorításban egymást mellkasa előtt. Szólongattam, halkan, majd egyre hangosabban, a nevét kántáltam kétségbeesetten, de semmi. Vállát kezdtem finoman rázni, hátha azzal elérek valamit.
-          Brooke, az Istenért, mondd már el, hogy mi történt. – csattantam fel, arcát két kezem közé fogtam, ezzel arra kényszerítve, hogy a szemeimbe nézzen.
-          *********. – mondta ki egyszerűen, sőt szinte közölte, mintha ez lett volna a világ legtermészetesebb dolga, közben vállát alig láthatóan megvonta, s a szeme sem rebbent, mozdulatlan, érzéketlen maradt. Tekintetéből kialudt a negyedórával ezelőtti tűz és boldogság. Valami jeges és élettelen lett úrrá rajta, amit sosem akartam megtapasztalni, nagyon nem, mert tudtam, hogy így ismét van rá esély, hogy elveszítem, és abba belepusztulok. Még nem fogta fel, amit mondott. Gondoltam magamban. Bassza meg, bassza meg, bassza meg!
-          Hogy történt? – kérdeztem, hátha ezzel visszarángatom a való világba, ám kérdésem süket fülekre talált, nem válaszolt. Tekintetemet hősiesen állta, szemeit nem lepte könny, sem bánat. Egyszerűen csak ködös volt és homályos. Egy cseppnyi érzelmet sem lehetett kiolvasni belőle.
-          Haza vinnél? – kérdezte halkan.
-          Persze, a limuzin mindkettőnket haza visz és…
-          Nem. Úgy értem, hogy tényleg haza. Mullingarba. Anyuékhoz. – szakított félbe, tekintetét elkapta rólam, a táskáját elvette az asztalról, keze még mindig remegett, telefonját a padlón hagyta, az útjába eső alkatrészeket arrébb rugdosta, majd engem maga mögött hagyva lassan kifele battyogott az étteremből. Hátra fordult és intett egyet a fejével, hogy kövessem. És ekkor nézett rám utoljára.